Tråkiga nyheter


Så, då ska jag berätta om mitt tråkiga besked jag hade. Idag har jag nämligen sagt upp mitt medlemsskapSats. Den 24:e nästa månad är min slutdag sen är det no more gym för mig. Anledningen? Jag har inte råd längre. Detta är otroligt tråkigt för mig eftersom jag verkligen älskar att gymma. Plus att det är ett skönt sätt att komma bort och få en stund för mig själv.
Nu måste jag istället sparka mig själv i röva och se till att träna det jag kan hemma vilket inte är det lättaste. Jag har försökt många gånger att göra armhävningar, utfall, situps och you name it. Men det slutar alltid på samma sätt. Jag ger upp efter tre sekunder. Jag är en sån som måste åka till ett gym för att få det gjort. Hamna i rätt miljö och komma i rätt stämning.
Men jag ska kämpa på och göra det bästa av situationen. Och detta ska fortsätta vara en träningsblogg. Jag kommer inte ge upp. Om jag så ska se på Rocky varje dag för att få motivation så får det bli så. Träna kommer jag aldrig sluta med!

Kommentarer
Postat av: Linus

Lider me dej! Jag ska gå personlig tränare hos sats så kan ju försöka snacka me dom:P

2009-08-15 @ 14:59:00
Postat av: riksha

Ladda upp tränings eller bodybuilding klipp på youtube innan du ska gå och träna.. t.ex. kevin levrones videos.. bra för att få upp energin inför träningen.

2009-08-16 @ 17:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0