Sova, promenera, sova igen


Jag gick upp klockan 09.30 idag, drog på mig en keps över håret som stod åt alla håll och gick ut på en promenad med Hazel. Sen åt jag frukost, kollade days och sen la jag mig igen och sov till klockan 1. Så jävla trött är jag idag fast jag somnade faktiskt direkt när jag la mig igår. Vet inte vad det beror på. Nu är jag i alla fall uppe igen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Klockan fyra ska jag hämta lillebror på jobbet och sen ska han hem fort som fan och duscha och sen ska jag köra honom till tåget i Bro. Och jag har 40 minuter på mig från att han slutar. Kommer han hinna med tåget? Jag tror inte det, haha. Han är en riktig tidsoptimist.
Sen ska jag på boxen 17.30 och sen är det fredagsmyyyyyys. Fast jag får mysa med hundarna ikväll. Är hundvakt så det blir nog film och nåt gott till det =oP

Nu ska jag ta tag i den här dagen på riktigt. Klä på mig och få lite färg i ansiktet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0