Paus

Min träningslust är som totalt bortblåst. Jag känner inte alls för att träna just nu vilket ger mig lite panik då jag egentligen borde eftersom mitt gymkort går ut om en månad. Men vad gör man? Jag kan ju inte tvinga mig själv för då blir det bara skit av det ändå. Jag får helt enkelt vänta tills kroppen vill igen. Försöka hitta tillbaka motivationen och suget att träna.

Ibland händer det att man tappar suget och det är inget ovanligt. Man får lyssna på kroppen och ge den det den vill ha - vila. Jag har ju tränat rätt mycket hela året så det är väl dags för en vila nu. Visserligen har jag inte varit så effektiv med träningen under sommaren men kroppen kanske behöver mer än så. Sen har jag mycket runtomkring mig som nog är en bidragande faktor. Förhoppningsvis kommer suget tillbaka när jag får några besked och lite klarhet med vissa saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0