Längtar redan till nästa sommar

Under en viss låt i danspasset slänger man väldigt mycket med huvudet. Eller jag har inte gjort det tidigare men igår levde jag verkligen ut rörelserna ordentligt. Det har nu resulterat i en fruktansvärd träningsvärk i nacken. Otroligt jobbigt att ens hålla upp huvudet, men vad gör man? Jag måste ju, haha. Men jag har då aldrig varit med om att jag får träningsvärk i nacken på det här sättet. Mycket olustigt måste jag säga.

Idag är det återigen soligt och fint ute. Jag ska ta och lägga mig ute en stund och återigen jobba på brännan. Men jag tycker inte det tar nånting längre. Höstsolen är alldeles för svag till min besvikelse. Vill ju ha lite mer färg nu så man kan fortsätta va lite extra snygg inpå hösten. Vill slippa sminket ett tag till. Har varit så otroligt skönt att slippa det. Att kunna åka till gymmet eller någon annan stans utan att först stå i badrummet och fixa till mig. Men men, det är bara att inse, jag blir inte snyggare än så här. Från och med nu kommer det bara gå utför. Ansiktet kommer bli blekare och det mörka under ögonen kommer synas allt mer. Gud vad jag längtar till nästa sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0