Inte på topp

Nu har jag varit riktigt dålig med träningen igen. Har inte tränat sen i onsdags. Men jag har haft lite annat att tänka på helt enkelt. Ibland är man inte riktigt på topp och tankarna snurrar fram och tillbaka. Men imorgon lär jag säkert träna för då är det dans igen. Inget piggar upp mer än ett danspass. Synd bara att känslan inte håller i sig...

Hazel mår bättre nu i alla fall. Såren har börjat läka och hon är uppe och springer nu som vanligt. Men kommer man åt så skriker hon så hon är fortfarade öm. 

Bjuder på ett par bilder på Foppa idag från i fredags då han badade i skottkärran som jag berättade om då. Är det nån som älskar att bada så är det han. Spelar ingen roll om det är i mälaren, i en pool eller i en skottkärra, hihi =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0