Dagens träning

~ 55 min Box

Jag har kört boxen ikväll. Alltså jag mår bra efter varje träningspass jag kör, men när jag har kört ett stenhårt pass en fredagkväll så mår jag lite extra gött efteråt. Passet var astufft. Svetten rann och jag har boxat skiten ur mig själv. Det var jag och sex stycken till så jag fick köra tillsammans med instruktören men jag ser bara fördelar med det. Hon hjälpte mig jättemycket och tipsade och coachade och visade hur jag skulle göra. Dom andra fick ju också hjälp men inte lika mycket som mig. Lite "privatträning" blev det nästan. Skitbra! Hon körde hårt med mig också. Hade världens mjölksyra i armarna på slutet och nu sitter jag här lite mer än en timma efter att passet slutade och är fortfarande helt skakis. Jobbigt att skriva på datorn nu.

Nu har jag duschat, ätit, krupit i pyjamasen och lagt mig i sängen med datorn i knät. Och här kommer jag spendera resten av kvällen. Kommer endast lämna sängen för att hänga upp tvätten jag har i maskinen när den är klar och för att gå på toaletten när det krävs =oP

Trevlig fredagskväll allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja det gjorde det faktiskt haha. Riktigt stolt! ;P

2009-08-29 @ 11:42:25
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0