Dagens träning

~ Biceps
~ Ben


Idag gick det otroligt trögt att träna. Jag var inte alls peppad när jag kom dit. Började med att gå på bandet i 15 minuter. Sen körde jag biceps. Kämpade med 11 kilos hantlarna. Jag har ju tappat en del i styrka så det är väl därför det känns så trögt just nu. Var ju uppe på 13.5 kg i biceps förut. Nu känns det långt borta =(
När jag hade kört några övningar på biceps (bicepscurl, koncentrationscurl och curl i kabeln) gick jag ner och körde sittande och liggande lårcurl. Tre set på varje med 20 kg. Sen gav jag upp. Ändå hade jag varit där en timme så ni fattar ju hur segt det gick.
Aja, kanske går bättre nästa gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0