Dagens träning

~ 45 min dans
~ axlar


Note to myself: Använd ALDRIG MER collegebyxor på danspasset. Så jävla varmt det var. Höll på att få värmeslag och jag var sjöblöt när passet var slut. Linnet jag hade på mig vart helt dyngsurt både fram och bak. Men jag gick upp i gymmet och körde lite axlar innan jag åkte hem trots att jag skämdes något över hur jag såg ut. Dock inte pga svetten, jag menar på ett gym är det normalt med svett. Men what´s up with my face? Många blir röda i ansiktet när dom tränar, även jag. Men mitt röda sitter lixom lite fläckvis. Ser mer ut som en allergireaktion jag fått. Ser verkligen helt sjukt ut. Tänkte ta en bild men orkade inte springa ner till omklädningsrummet bara för det så jag tog en när jag kom hem. Syns inte alls så bra, detta är ändå 30 minuter efter att passet var slut. Men tänk er detta gånger 100:


Allergireaktion? Nej, nytränad...

Kommentarer
Postat av: kusin

Ännu en sak som ligger i generna. Jag ser nämligen likadan ut när jag tränat!

2009-08-12 @ 12:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0