Dagens träning

~ Triceps
~ Mage
~ 45 min Dans

Åkte till gymmet lite tidigare så jag skulle hinna styrketräna innan dansen började. Körde triceps som är en av musklerna som jag har fuskat med under sommaren. Måste ju bli av med gäddhänget, hehe. Sen körde jag lite snabb mage.
Danspasset var riktigt roligt och svettigt (as always). Dom är så duktiga dom som jobbar på Sats för dom är alltid glada och ger gärnet och hejjar på och ger en extra energi. Det är ju så klart deras jobb men många saknar det där lilla extra. Men dom som leder passen jag brukar gå på är verkligen toppen.
När dansen var slut var jag så svettig så jag ville inte åka hem på en gång. Ville inte trycka på mig hjälmen på mitt svettiga huvud (åkte fyrhjuling till gymmet). Så jag gick och körde mage igen en liten stund. Så idag har jag varit duktig med träningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0