Dagens träning

blogg.se är skitsegt ikväll så jag kan inte lägga in nå bild ikväll. Får se om det ens går att spara detta...

~ Biceps
~ Mage

Jag körde på rätt bra med 11 kilos hantlarna idag. Styrkan är alltså tillbaka men det syns inte =( Jag har fortfarande spagettiarmar men förhoppningsvis blir jag snart grovare igen ;o) Kan i alla fall snart börja köra med 13.5 kg igen *weeee* =oP

Körde även mage fast det var inge skönt då jag hade magen full av middag, hehe. Men jag tvingade mig själv ändå. Magen börjar bli lite slapp så den ska tränas ofta nu framöver.

Jag känner i alla fall att det tog bra både på biceps och magen så jag är riktigt nöjd med kvällens träning =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0