Bokade klasser för kvällen


Nu har jag bokat in mig på 30 min Core och 45 min Dans ikväll fast jag känner mig inte helt hundra i kroppen. Lillebror har nyligen varit förkyld, mamma låg med feber i måndags och nu är hon på väg att hämta pappa på jobbet för han mår dåligt. Själv låg jag med huvudvärk hela dagen igår och känner att det är en förkylning på gång idag. Jag har druckit ett glas med vitaminbrus och tagit en alvedon och hoppas på att jag kan gå på passen ikväll i alla fall. Det är ny koreografi på dansen f.om. idag så det vill jag inte missa. Jag får väl träna och är det nåt på gång så lär det ju bryta ut och det är väl lika bra så får jag det ur systemet snabbt förhoppningsvis. Eller nåt... märks att jag vill träna va? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0