Ännu en dag i solen

Skulle egentligen träna idag men det fick bli ännu en vilodag. Jag har njutit av dagen istället. Tog en promenad med Hazel ner till vattnet även idag och njöt av mälarens glittrande vågor. Sen har jag busat med hundarna. Dom har fått bada i skottkärran idag, haha. Sen har jag avnjutit en god drink i värmen. Innan kvällens middag tog jag och lillebror fyrhjulingen ner till vattnet och badade. Det var riktigt varmt i vattnet och det var så skönt att simma runt lite. Kul att åka fyrhjuling med lillebror också. Han kör ju lite vildare än vad jag vågar =oP
Sen har jag ätit grillspett och nu sitter jag här. Det kommer bli en lugn kväll framför en film. Frågan är bara vilken jag ska se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0