Vilodag

Så idag har jag vilodag. Har också jobbat till fyra. Kom hem till en överlycklig Hazel som har gått och saknat mig hela dagen ♥

Är så jävla nöjd med träningsveckan hittills. 5 pass på tre dagar. Och planen är nu att träna fre, lör och eventuellt (mest troligt) söndag. Mår så jävla bra i kroppen fast jag nyligen legat sjuk i över en vecka. Men det verkar bara ha stärkt kroppen istället för att bryta ner. Amen to that, haha!

Ska jobba på måndag. Jag kommer alltså få köra träningen på kvällen. Ni vet mitt dilemma va? Träna kväll bland allt folk *hjälp*. Men jag har ju inget val och det är väl bara att bota rädslan och komma över den så fort som möjligt för jag kommer ju inte kunna träna dagtid för alltid. Så nu tar jag tjuren vid hornen och satsar 100% på en modigare Marie, haha!!

Ja det var lite av kvällens tankar. Nu ska jag se om det går något bra på tv:n ikväll. Annars blir det att se ett par avsnitt av mina älskade serier som jag har på datorn...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det gör säkert jag med, men sköljmedel luktar ju så gott. Och jag tycker kläderna doftar mer när jag använder mera sköljmedel, vill gärna att det ska sitta i lääänge :)



Jag jobbar hela påsken så jag blir kvar här nere :( Har inte planerat in nån tripp till Bålsta än, men det lär bli snart. Då får vi parta! :)

Själv då? Vad ska du hitta på?



Kram

2009-04-02 @ 21:04:27
URL: http://annelielisabet.blogg.se/
Postat av: Anneli

Men vad synd... Ja jag får komma upp snart!



Och så får vi inte glömma planeringen..! Det är redan april nu, tiden går, snart är det sommar :)

2009-04-02 @ 22:42:07
URL: http://annelielisabet.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha bra tajmat eller vad ;)



Ja precis, vi kanske ska ha det i början på sommaren? Mitt i kanske fler är bortresta och i slutet på sommaren... dit är det ju sååå långt hehe. I maj nångång lär vi komma upp, eller så får jag komma själv, på nått sätt får vi lösa det :)

2009-04-02 @ 22:59:20
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0