Sömnbrist

Träningen var inte riktigt prio 1 idag med tanke på valparna som kommit. Jag har haft tid men inte ork. Jag väcktes klockan 3 inatt och då hade första valpen precis kommit ut. Klockan 5 kom sista valpen men vi visste ju inte hur många det var så jag satt uppe till halv 7 innan jag gav upp och gick och la mig. Vilket jag gjorde rätt i för det blev inge fler. Men jag fick bara sova i drygt två timmar innan jag väcktes av dom andra hundarna som inte ville sova längre. Dom har ju fattat att det vart nåt på gång inatt så dom är ju helt uppspelta och vill veta vad som hänt.

Så nu är jag extremt jäkla trött. Huvudet värker och kroppen vill bara sova. Kommer inte sitta uppe länge ikväll kan jag lova. Jag kommer dessutom få förflytta mig till vardagsrummet när mamma åker till jobbet inatt så att Daisy inte lämnas ensam. Så vi får se hur mycket sömn jag får inatt...

Men imorgon har jag tänkt att åka till gymmet vilket som. Två vilodagar på raken går jag inte med på. Inte när jag vart borta ifrån träningen hela förra veckan.

Så så ser det ut. Nu ska jag lägga mig och kolla på tv tills jag stupar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0