So far so lazy

Fy vad lat jag varit hittills denna helg. Skulle åkt till gymmet idag när mamma och pappa åkte ner till ishallen för att kolla in bilmässan lillebrors klass/skola håller i idag. Men så kom jag på att jag så klart också ville se vad lillebror gör så då blev det inget gym.

Igår blev det inte heller av någon träning fast jag gott och väl kunnat åka ner. Borde ju passat på då det är bättre bussförbindelser en fredag än en lördag och söndag. Men så smart var inte jag. Får se om jag kommer iväg imorgon istället. En till joggingrunda måste jag försöka klämma in också. Fast jag har redan sprungit 2 gånger denna vecka. Bara det är en stor bedrift för att vara jag så jag ska kanske inte ha ångest om jag inte får in en tredje tur innan helgen är slut. Har ju inte styrketränast sen i onsdags heller så jag kanske ska prioritera det imorgon?! Aja, vi får se vad det blir..

Kommentarer
Postat av: Kusse

Vilka dagar kommer du?

Mår ju lite bättre idag så ska väl kunna klämma in en date eller två! Vilka tider kommer du? Tänkte om du skulle ta med Hazel så kan hon vara här medan du kör.

<3

2009-04-18 @ 19:51:35
Postat av: Kusse

Var lite så jag tänkte plus att man blir mer motiverad på promenad! Hoppas på fint väder!!

2009-04-18 @ 20:33:29
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 10:30:20
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0