PN och skrämmande men dock glada nyheter

Tog en PN på 2 timmmar ;o) Känner mig piggare i huvudet nu men det är fortfarande tjockt i slemhinnorna så jag har bokat av kvällens pass på gymmet. Tråkigt men det är som det är.

En gladare nyhet: Om 5 veckor kan (läs SKA) jag ha mitt körkort i handen. Efter körlektionen i morse bokade jag in dom resterande körlektionerna jag kommer att behöva, lilla uppkörningen, halkan, teoriprovet och uppkörningen. När hon sa att jag skulle köra upp i juni tänkte jag att det är ju lååångt kvar. Jag som ville ta mitt körkort i maj. Men när jag insåg att det bara var 5 veckor kvar fick jag istället panik. 5 veckor är ju ingenting. Nu är det hårdpluggning som gäller!


Snart utan den gröna skylten där bak ;o)

Kommentarer
Postat av: Micke

Snygg tjej ;p

2009-04-07 @ 16:16:25
Postat av: Ida

härligt !! kämpa på nu, du klarar det :D

2009-04-07 @ 19:16:21
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: Kusse

You go girl! Bara några veckor kvar, ligg i stenhårt nu!! <3

2009-04-08 @ 07:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0