Orolig

Jag har sovit jätteoroligt inatt. Har legat och tänkt på mitt kommande teroriprov och uppkörning som jag bokade igår. Vad har jag gjort? 5 veckor??? Det är ju hur lite som helst. Tänk om jag inte kommer bli klar med körningen tills dess. Tänk om jag behöver med tid för att öva på stadstrafik?
Har legat och spelat upp uppkörningen i huvudet flera gånger om och varje gång kuggar jag. Missar skyltar, regler och kör där jag inte får köra och parkerar där jag inte får parkera.

Hur sjutton ska det här gå? Jag är ett nervvrak redan nu, hur kommer jag då va på själva uppkörningen? Jag kommer få diarré och skita ner mig och missa körningen över huvud taget. DET KOMMER INTE GÅ!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer klara uppkörningen och proven galant Marie!

Lycka till!

2009-04-08 @ 12:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0