Behagligt mode?!


Jag är en typisk mjukis-tjej. Och med det menar jag att jag oftast klär mig i mjukisar. Det är ledigt, skönt och skaver inte. Jag tycker det är snyggt med jeans, men hur bekvämt är det? Tajt, stelt, man kan inte böja sig som man vill utan att visa halva röven, man kan inte sitta på knä utan att det känns som att byxorna ska spricka och kliar det i arslet är man dödsdömd. Och finns det inget mer obehagligare än att klämma i sig ett par stela nytvättade jeans?
Men idag klämde jag ändå i mig ett par jeans, för som sagt, det är snyggt. Men helst har jag mjukisar. Eller leggings med nån tunika över. Mjukt och rumpkliarvänligt ska det va!

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Grattis du vann min tävling ;)

Mejla mig dina adressuppgifter på [email protected].



GLAD PÅSK!

2009-04-09 @ 16:57:19
URL: http://beatas.se
Postat av: Joysan

Åh vad jag håller med dig! Haha...fast efetrsom jag jobbar inom handel blir det till att klämma i sin rumpa i ett par stela jeans emellanåt ändå...men uj så skönt det är att ha snygga OCH sköna kläder...eller mjukisar ;-)

2009-04-09 @ 16:59:35
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: Kusse

Du har bara inte kommit på snitsen med att klia sig i rumpan med jeans. Du vet luckan i svanken vi får med jeans? Bara sticka ner handen och klia!!

<3

2009-04-10 @ 09:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0