Långsiktigt mål #1

Nu när jag inte är tillräckligt frisk för att träna ligger jag och funderar på nya mål att sträva efter med min träning. Alltid kul att hitta nya saker man vill bli bra på och försöka uppnå. Mitt sommarmål jobbar jag fortfarande på. Men nu har jag kommit på ett lite långsiktigare mål.

Nytt mål: Klara av att göra chins. Även om det bara är en enda så ska jag fan göra det. Men nu är frågan hur mycket tid jag kommer att behöva för att klara av detta? Hur lång tid tar det att träna upp det här? Om jag sätter målet till jul, är det lagom? Jag har ju 8 månader på mig. Jag kan nog behöva den tiden på mig och klarar jag det innan så är det ju bara en bonus =oP
Grejen är att jag har ingen aning om hur mycket som krävs för att man ska klara av det här. Jag kanske är waaaaay to weak. Det är ju ändå 60 kg jag ska dra upp med mina stackars muskler. Kanske är det dömt att misslyckas innan jag ens börjat? Jag kan väl prova i alla fall...?!

Någon som kan göra chins som kan svara på hur svårt det är?

Tror ni jag klarar av det??


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad är chins för nåt?

2009-04-08 @ 21:52:24
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0