I´m back

Har varit borta nu i några dagar men nu är jag tillbaka. Har varit upptagen på annat håll...

Igår morse åkte jag till Enköping för körlektion. Sen mötte jag upp kusin med vänninor för en lunch på stan. Efter lunchen begav vi oss hem till kusin där jag var barnvakt en liten stund åt Simon medans kusinen var och besiktade bilen. Jag och Simon var ute och lekte i lekparken. Åkte rutchkana och gungade. Och ja, även jag, hihi.

Vid halv 6 åkte jag hemmåt. Kom hem, kastade i mig mat, bytte om och åkte iväg igen till nästa person. Full rulle.

Idag ska jag äntligen klippa mig. Har gått och längtat hela veckan. Ska bli så skönt att få håret lite sommarfräscht =o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0