Helgen

Vilken härlig helg det har varit. Igår var det strålande solsken och sommarvärme nästan. Grillade och satt och åt maten utomhus i det sköna vädret. Mot kvällen gick vi in och då blev det Guitar Hero Rock Band. Kul med trummorna tycker jag. Men shit vad svårt det är. Körde på easy hela tiden. Att stampa med foten samtidigt som jag slår med händerna är svårt ;o)


Proffset ;o)

Övningskörde också hela vägen till Härkeberga. Gjorde min första omkörning. Och på vägen hem körde jag på motorvägen för första gången. Ofrivilligt! Jag hittar inte så bra och så säger pappa "ska vi åka en annan väg hem?". Jag hade redan sagt att jag inte ville köra motorväg då jag inte kände mig redo för det, så jag antog att det var en "vanlig" annan väg. Fick panik när jag såg att vi var på väg till motorvägen. Fick väldens hjärtklappning och trodde jag skulle dö typ. Men väl uppe på motorvägen kändes det kanon. Fast det var mörkt ute också. Man vande sig snabbt vid den höga hastigheten =o)

Idag har jag pluggat en hel del körkortsteori. Måste ta tag det där nu och plugga regelbundet så det sätter sig. Har även övningskört idag då lillebror skulle hämtas hos tjejen i Bro. Så nu har jag harvat runt på lite småvägar också. Just det jag behöver träna på. Börjar hantera morsans bil rätt bra nu också. Har haft lite svårt att köra den då jag är van vid bilskolans bil som är huuur lätt som helst att köra. Men som sagt, nu börjar jag klara av vår bil också =o) 
Har även spelat Guitar Hero en stund nu ikväll också. Men det är inte lika roligt som rock band =oP

Kommer nog plugga lite till ikväll innan det är dags att slå sig ner framför dumburken. Sen är planen att somna tidigt. Ska jobba imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0