Enköping och överaskning

Har spenderat hela dagen i Enköping. Först har jag kört med bilskolan och sen mötte jag upp kusin och har vart med henne resten av dagen. Det har ätits äppelpaj och skvallrats i massor =o)

När jag kom hem fick jag en trevlig överaskning. Jag har nämligen vunnit en tävling hos söta Beata. Jag vart otroligt chockad då jag aldrig vinner något. Brukar heller inte ställa upp i tävlingar då jag vet att jag ändå inte vinner. Men ibland tänker jag att "vafan, man måste ju prova ibland", och det gick vägen den här gången. Vad det är vet jag inte än för det är en överaskning. Spännande. Nu kommer jag vara sååå nyfiken tills paketet kommer =o)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Men shit, hur kunde du känna igen han?? Dom måste ju vara ganska stora nu...

Ja det var synd :P men nån klassis måste väl veta nåt? Kan man ju tycka...

Jag kanske kommer upp valborgshelgen. Måste kolla om jag kan byta bort en tid först. Men isf kan vi börja planera då!! :)

2009-04-09 @ 22:09:18
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0