Dagens träning

♦ Biceps
♦ Ben

Jag som var så peppad innan jag åkte. Det blev bara pannkaka av det. Kom dit och började köra biceps. Det var inte alls roligt då jag inte alls var nöjd med spegelbilden. Haha. Ytlig? Javisst. Men jag såg ut som en jävla sticka. All denna träning och mina armar ser ut som kycklingben. Då tappar man ju lusten totalt. Gick ner och körde ben. Det gick väl bättre. Körde ett helt pass där. Sen blev det blaj. Hade inte lust med nåt men var tvungen att va kvar till klockan två då mamma skulle hämta mig. Så jag gjorde några armhävningar, tränade lite mage och sen låg jag mest på golvet. Haha!

Inte fanns det några muskelpaket att fördriva tiden med att titta på heller. Rackarns vilken dålig träningsdag ;o)
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha ja visst är det heeelt förvirrande. Och Sami har ett till barn.. men som inte verkar vara hennes biologiska?? Fattar ingenting! Fast det är ju bra att det händer nåt under åren, det brukar ju vara rätt segt och utdraget.



Ja jag fick ett bloggryck :) Kände att jag inte har varit så aktiv senaste dagarna...

2009-04-19 @ 19:13:17
URL: http://annelielisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0