Dagens träning

♦ 60 min promenad till gymmet
♦ Biceps
♦ Ben
♦ (Triceps)

Fy fan vilket grymt bicepspass jag körde idag. Började med bicepscurl.
12 reps med 7kg
12 reps med 8kg
10 reps med 10kg
3 x 7 reps med 11kg

Sen körde jag excentriskt  5 reps x 3 med 14 kg. Satan vad det tog. Sen blev det lite bicepsövningar i kabeln också (orkar inte skriva ner vad jag körde där) för att köra slut på det sista som fanns kvar i musklen. Slut var precis vad jag var.

Sen körde jag lite ben. Benpress 3 x 10 reps med 50kg. Sen lårcurl sittande och liggande. Avslutade med några utfallshopp.

Sen hade jag lite tid över så jag tänkte köra triceps också. Men jag var helt slut i armarna efter biceps-träningen så jag orkade inte så mycket. Några set med press bakom huvudet och sen några kickbacks. Sen var det stopp. Får köra det en annan dag istället.

Men jag är jävligt nöjd med dagens bicepspass. Nu är det bara att invänta den kommande träningsvärken =oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0