Dagen efter


Igår var det utgång för hela slanten. En mycket bra natt på MP där jag skakade rumpa som aldrig förr. Dock blev det lite för mycket av det goda och jag känner så här i efterhand att jag borde slutat lite tidigare. Men vafan, vad gör det då? Bjuds det på drinkar säger man inte nej ;o)

Storebror och svägerskan lämnade mig och F rätt snabbt och åkte hem. Själv kom jag hemstapplandes på ömma fötter halv 5 i morse. Stackars F som fick dras med mig hela natten, haha. Men vad gör man inte för "Rappens lillasyster"?

Idag mår jag som jag förtjänar. Åkte hem vid halv 12-tiden och slängde mig i sängen direkt. Är INTE människa idag. Hoppas på en bättre dag imorgon. Fan vad värdelöst det är att va bakis när det är fint väder ute...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA!!! :D

Gissa hur länge an är bakis när man börjar bli äldre? Sist blev jag inte människa förrän efter 4 dagar!

<3

2009-04-25 @ 21:31:23
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 11:32:51
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0